Est separator Eng separator Rus
font normal font+
separator arrow Sisukaart separator arrow RSS separator
Otsing:   
Avaleht
Uudised
Ametist
Tööpakkumised
Pension
Üksi elava pensionäri toetus
Lastega peredele
Perehüvitiste taotlejale
Perehüvitiste saajale
Perehüvitiste ja kohustusliku kogumispensioni täiendava sissemakse saaja vahetamine
Puhkusetasu ja keskmise töötasu hüvitamine tööandjatele seoses laste kasvatamisega
Eesti perehüvitised Euroopa Liidu seaduste kontekstis
Lastekaitse
Ennetus- ja koostöö
Järelevalve
Lastekaitse üksus
Lastekaitse kontaktid
Nõustamisteenus
Asendushoolduse tugiteenused
Mitmedimensiooniline pereteraapia (MDFT)
Pikaajaline rehabilitatsiooniteenus raske ja püsiva psüühikahäirega lastele
Puudega laste tugiteenused
Piirkondlike üksuste loomine laste ja perede toetamiseks
Lastemaja
Lapsendamine
Lasteabitelefon 116111
Kadunud laste telefon 116000
Abiks spetsialistile
Puudega inimesele
Sotsiaalne rehabilitatsioon
Erihoolekandeteenused
Abivahendid
Kahjuhüvitised
Ohvriabi- ja lepitusteenus
E-teenused
Muud toetused
Tööandjatele
Töövõimereform
Sotsiaalkindlustus Euroopa Liidus
Projektid

Infotelefon 612 1360  
välismaalt helistades
 +372 612 1360


E-post:
info at sotsiaalkindlustusamet dot ee

Endla 8, Tallinn 15092

Lühinumber 16106

Helistades lühinumbrile kehtib teie operaatori hinnakirjapõhine tariif!

Infotelefon tööpäeviti
9.00–17.00 ja
iga kuu viimasel reedel
9.00-13.00

Lasteabi telefon 116 111
Töötab 24 h
 

Klienditeeninduste tööaega jm infot vaata siit

 

 
 

 

 

 

 

 

Lasteabitelefon 116111

print

Lasteabitelefon 116 111 on ööpäevaringne tasuta teenus kõigile, kellel on mure või kes soovivad aidata abivajavas olukorras olevat last.

Lasteabitelefonile helistades pakuvad nõustamist, vajadusel ka kriisinõustamist kogemustega spetsialistid. Lasteabitelefoni teenuse põhimõte on, et abivajav või hädaohus olev laps saaks abi võimalikult kiiresti ning parimal ja last kaitsval moel.

Esmalt selgitavad nõustajad välja milline on helistaja mure ning vastavalt saadud infole toimub nõustamine kas koheselt telefoni teel või edastatakse saadud info teistele spetsialistidele, näiteks lastekaitsetöötajale või vajadusel ka politseile. Helistades on võimalik jääda anonüümseks. Nõustamine toimub eesti, vene ja inglise keeles.

Pole tähtsust, kas oled laps või täiskasvanu, sõber või lapsevanem, naaber või õpetaja, lasteabitelefonile saab helistada, kui vajad nõu või abi, kuidas mõnes olukorras käituda, et suuremaid probleeme ja õnnetusi ära hoida.

Näiteks võib lasteabitelefonile helistada järgmistel juhtudel:
• laste ja noorte omavahelised tülid ning probleemid koolis, kodus, huviringides;
• laste ja lapsevanemate vahelised tülid;
• kiusamine kodus, koolis, huviringides/trennides ja internetis;
• lapse kasvatamise küsimused;
• lapse hooldusõiguse küsimused;
• hooletusse jäetud laps;
• abivajav või hädaohus olev laps;
• lapse enesehävituslik käitumine, näiteks enese vigastamine või selle kavatsus;
• küsimused laste interneti kasutamise teemadel;
• füüsiliselt, emotsionaalselt või seksuaalselt väärkoheldud lapse.

Täpsemat infot on võimalik leida lasteabi kodulehel www.lasteabi.ee
 

 
all web industry