Sa oled siin

Sotsiaalkindlustusamet sulgeb Jõhvi, Narva ja Kohtla-Järve klienditeenindused

Sotsiaalkindlustusamet sulgeb alates teisipäevast, 15. detsembrist koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ajutiselt Jõhvi, Narva ja Kohtla-Järve klienditeenindused.

Klienditeenindused jäävad suletuks kuni 4. jaanuarini. Jõhvi, Narva ja Kohtla-Järve klientidel palub sotsiaalkindlusamet kasutada elektroonilisi suhtluskanaleid või helistada infotelefonil 612 1360.

Teised sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused jäävad esialgu avatuks, kuid amet palub kõikidel inimestel haiguskahtluse või haigusnähtude ilmnemise korral esindusi mitte külastada. Teenindussaalis kehtib 2+2 reegel ning saalis on kohustuslik kanda kaitsemaski.

Kõik sotsiaalkindlustusameti elektroonilised kanalid ja infotelefonid töötavad – infotelefon 6121 360 on avatud kella 9 -17. Võimalik on kirjutada ka e-postile info@sotsiaalkindlustusamet.ee. Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusse saab siseneda ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga aadressil iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee.

Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 ning chatid on avatud 24/7. Amet laiendab oma infotelefonide kõnede vastuvõtu võimekust vastavalt vajadusele.